HOPPAT!!:)

Ssscchhwwiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee blev hoppning på gärdet med min lilla tös idag:) Inget dressyrarbete alls, bara hoppning och en lite rolig galopptur runt gärdet^^ Det gick bra, vi är lite osäkra på avstånden både två så det blir lite sisådär ibland, haha xD Men det går framåt! Det var ju faktiskt våran första riktiga "hoppövning" idag. Annars brukar jag bara ta ngt skutt på slutet/början av ridpasset, men idag bara hoppning alltså! Lite kul är det för när jag hoppar så sänker jag alla hinder till jätte lågt och sen när Carro ska hoppa måste hon höjja för hon hoppar högt xD Haha, synd att vi inte är på samma nivå med våra hästar, då kunde man ha kvar hindren på "samma höjd" jämt!:P

Tihii Vivrusen  gjorde någon vägran idag med (hindret var läskigt) men jag satt kvar! Gled iväg lite på sidan men kravlade mig upp! Haha, jag går och väntar på att jag ska åka av snart!

Imorgon ska jag rida med Susanne, ska byta tillbaka till mitt gamla bett igen nu tänkte jag. Måste känna skillnaden lite och se hur hon reagerar nu på det gamla! (nya bettet=pelham, gamla bettet=vanligt tredelat).

Hepps nu ska jag väl sova lite, är ledig två dagar nu, GÖTT!:D Så blir full rulle i stallet som vanligt såklart;) Ska beställa lite från Börjes med imorgon. Ett eksemtäcke med huva, min lilla ponny tycker inte om solen, det kliar! Måste köpa solosan med så hon inte bränner näsan!;P Hujeda! En riktig dusch ska hon nog få med, schamponera och grejja!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Haha ja när hon är 20 år kanske ;)

2011-05-12 @ 12:44:08
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0