Idag då?

Jobbat en sväng på Max igår med, blir samma idag;) 

Susanne har fixat i våran sadelkammare igår med, blev sketa bra!!:D:D Så nu är alla sadel-och träns hängare uppe med sadlar/träns/selar på! Imorgon ska jag köpa ett lås dit:) Sedan måste jag springa in på Skövde Ridsport med för måste ha nya benskydd till Vivre! Speciellt ett par till bakbenen. Har inga och hon har sparkat upp sig på kotan så hon blöder, typ de senaste sju gångerna nu som jag ridit:S

Hmm, undrar vad jag ska hitta på till dagens ridpass? Måste nog nästan bli lite galopp. Blev inget av det igår och dagen innan stod hon ju. Yes så får det bli, ska börja sätta lite mera press på henne med nu! Ska rida ut i veckan med. Men imorgon får det bli lite hårdare träning igen!:) Skulle behöva ha med någon som kan tjata lite på mig om sitsen... Och sen är hon lite jobbig i ena galoppen, skjuter över mig som fan i sadeln så har lite svårt att hålla henne "rak efter spåret"... Meeeen får vänta till helgen med det annars, ska se om det finns möjlighet till en proffslektion annars kunde Maria förmodligen hjälpa mig:P:D

ByeBye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0