Igår Var En Väldigt Bra Dag!

Yes box red ju i ridhuset igår:) Vart sjuuukt kul!! Vivre tyckte verkligen att det var roligt att komma dit och arbeta!!:D Red igenom L:C programmet med, vet att jag glömde lite men kan det inte heeelt utantill än;P Travade över bommar och Vivre lyfter verkligen på tassarna och bjuder bra!! Sedan fick kompisen rida lite med, hoppade! Gick skit bra!!:D

Jag var lite nervös för hur Vivre skulle göra i transporten med... Men hon sparkade inte alls mycket! Fick bromsa till några gånger men tror hon fattade vinken för hon slutade iaf xD

Släppte henne i ridhuset efter jag ridit, tänkte hon skulle få rulla sig för hon var rätt svettig. Men tror ni att hon ville det  eller? Haha, NEJ! Snäll och ren häst man har! Busade lite med henne så hon bockade och hade kul^^ Sedan sa jag kom så går vi och då följde hon mig så fint. Från bottersta änden av ridhuset till "dörren" utan grimskaft eller något såklart;) Tihiii hon är allt bra uppfostrad den damen;)<3

Jaa, jag vet inte vad jag mer kan skriva om detta men gårdagen var jätte bra så hoppas denna dagen blir det med:)


Min finafina Vivre! Skulle aldrig kunna byta bort henne!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0