Jobbat lite igen;P

Yes box då vart man hemma och nedbäddad efter stängning på Max då! Allt har flytit på as bra ikväll, fick en del gäster men vi var klara i tid!:D Två stängningar kvar sedan tar jag helg;) Blir Rosenström på Olstorp på lördag, fett najjs!!!

Dagens ridpass gick sådär, lilla damen var rätt ofokuserad... Det som gick bäst var mina mini-serpentiner i kort trav! Jag satt ner hela tiden och hon svängde runt bra med heeeela kroppen! Fast ibland svävade hon ut lite för det är vääääldigt intressant när det blåser och träden rör på sig:O Haha, så imorgon blir det träning från marken istället, var ett tag sedan nu;) Tror hon behöver tänka på lite annat, måste nog variera henne väldigt mycket. Mer än andra hästar!

Hepps nu ska jag kolla lite Big Brother! Hoppas ni sover gott för det ska jag göra nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0