Jobbat Sent!!

Yesss jobbade över till kvart i tre nu på morgonen, inte kul:( Eller joo lite kul var det för jobbade ju med Ms Ducky! Hahaha;) Men usch kom ju bilar titt som tätt i driven och folk i kassan så hann ju inte göra färdigt något alls! *galeeeen* Men men hoppas det går bättre imorgon!! Ska in till granngården en sväng innan jobbet och köpa foder till min lilla hästis för det börjar ta slut! Kanske hittar något kul där inne oxå? Brukar ta en stund för mig att gå där inne xD

Hoppas lilla Vivrusen är bättre i sitt ben imorgon! Ska i vilket fall inte rida, men en liten promenad är bara bra! På torsdag är det personalmöte btw, brukar sluta med lite parteeeyyy:D Jag jobbar ju som vanligt med start på fm dagen efter! *ogillas skarpt!* Meeeen tänker fixa skjuts så jag oxå kan vara med på det roliga för en gångs skull:P

Hepps lite Big Brother nu kanske? Klockan är ju bara 04.00 ;) Får se när jag går upp imorgon, senast tolv dessvärre och sedan jobba 10 timmar, eller mer beroende på hur mycket det blir att göra! Tjing Tjing:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0