Lite Update;P

Måste säga att helgen varit kanon! Festandet i lördags blev skiiiit bra!! Alla var rejält på lyset men på ett bra sätt:) Fick ÄNTLIGEN träffa Christian med<3 Saknat honom huuur mycket som helst i veckan nu juuuee! Var med honom hela söndag och måndag^^ Men nu ligger man här och ska försöka sova själv igen:/

Igår kom det en tillfällig häst till stallet med, trodde han skulle stanna hela sommaren men ska visst bara vara här någon vecka.. Vivre tyckte det var spännande iaf^^ Ridit en sväng med C och J idag, Vivre tyckte det var kul att komma ut i skogen men hade velat springa lite mer;P

Hepps, får se vad jag och Vivrebusen ska göra imorgon tro? Blir i vilket fall jobb 16-02! Ne nu får jag väl försöka sova, usch hatar att vara själv!!


Det är en himla tur att jag har min lilla tös<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0