Lovely Day!

Åh vilken härlig dag!:) Först tog jag som sagt sovmorgon och sedan blev en sväng till stallet. Red inte idag utan gick en promenad i skogen med Vivre. Hoppade över lite pinnar och gick/hoppade över presänning (stavning?)! Var huur mysigt som helst:D:D Jobbat stängning med Jenny oxå, alltid lika kul att jobba med henne:)

Imorgon blir det ridhuset! Ska rida läääänge, tihiii, Holm ska med upp och rida Vivrusen med^^ Ska be henne ta med kameran:P På kvällen blir det jobb 18-03! Efter det tar jag HELG!!! Längtar till lördag!! Ska se om Maria kan komma till mig tidigt då och kanske ge mig en liten ridlektion;)

Hepps det blir la lite Big Brother som vanligt nu då! Sleep Tight Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0