Nu Så!

Jag diggar det där med tidsinlägg alltså så slänger fram ett! Mycket bra för då sparar jag tid och ni får något att sysselsätta er med!;)

Ridning står på dagens schema! Måste träna som fan nu för har tänkt anmäla mig till tävlingen på Binneberg den 6 Juni!! Tihiiii, LC:1 blir det ju för min del såklart:) Min gamla goda vän Camilla ska vara med på sin pålle då! Ska bli jätte kul att se dom live!:) Så får la skriva ut program nu och börja plugga så det sitter! Skulle vara toppen om Vivre oxå kan lära det sig utantill!!! Haha xD

Måste rida ut någon dag med snart, ska kolla med Carrobarro! Vivre vill ut och busa i skogen och tant Midde har lite viloperiod för tillfället. Sen så blir det ju lite mera fart när Carro och svarta blixten är med;)

Ska jobba lite stängning med, 16-02 är det tänkt! Kommer inte att ha tråkigt iaf för ska jobba med Angie:D

Vivre är lite hemligt kär i Quicken;) Här får han en pusssss, tahaaa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0