REA på hästsport^^

Ojsan vad många läsare man haft idag! Superkul:D

Just nu kollar jag på ESC Semifinal 1, har inte hunnit kolla på den förrän nu;) Spännande! Imorgon ska jag gå upp lite tidigt så jag kan kolla på del två, som egentligen var idag:P

Dagen har varit lugn, lite slö har jag varit. Kollat på Inför Eurovision xD Haha de två sista programmen^^ Och sedan red jag ut med Susanne. Mycket trevligt! Bytte bett på Vivre idag med ju, hon gick jätte bra på det gamla (vanligt tredelat). Drog inget alls i galoppen eller höll på med dumheter:) Hon är verkligen superduper bra min lilla häst^^<3

Imorgon ska jag rida ut med Johanna, får se hur Middelina mår. Hon var lite knackig i benen idag:/ Men först ska jag åka till Skara Hästsport! Dom ska ha massa rea hela helgen:D:D Någon mer som ska dit?

Johanna och Midde på bild från i somras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0