Skrittarbete:)

Har ridit ett pass på gärdet idag, syrran var snäll och åkte med^^ Blev en film och lite bilder^^ Väldigt suddiga bilder dessvärre, men syrran skulle försöka fixa ordning dom på datorn någondag:P Kom nu på att jag fortfarande inte har lagt upp filmen från när jag var i ridhuset.. Oooopsiiii xD I vilket fall så tränade vi lite skrittarbete för första gången:) Känns som att vi kan börja med det nu! Först vart hon lite trippig och så men hon slappnade av sen och förstod att vi faktiskt inte skulle springa! Haha:P Red runt i cirklar, serpentiner, minivolter, skänkelvikningar! Helt sjukt hur mycket lättare hon tar skänkeln nu alltså! Testade även på att göra framdelsvändningar! Har ingen aning om hon gjort det innan men tror nog inte det... Haha, det gick bra iaf:) Red med lite längre tygel i skritten med jämna mellanrum, kändes bra, för hon har lätt för att gp lite bakom hand så nu fick hon verkligen sugen efter bettet;) Tog lite kort trav i nedsittning med, hon gick så snyggt så! Är väldigt stolt över min lilla Giiiiisss<3

Nu ska jag sova:) Tjingeling!:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Wiie va roligt!

2011-05-02 @ 13:15:19
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0