Sprungit In I Staketet!!

Yes då har man hunnit hem och tittat på alla "måsten" för kvällen, dvs bloggar, fb och mejl! Usch jag hade ingen ork alls på jobbet idag, seg som satan! Tur att det finns lite guldklimpar på jobbet som hjälper en att kämpa på ändå!<3

Var i stallet på fm och tänkte rida igenom LC:1 programmet meeen hann inte så långt! Susanne ringde och väckte mig (jag hade snoooooozzzzzat alldeles för länge så det var bra)! Hon sa att Midde förmodligen hade rivit ner delar av staketet i ett försök att komma in till Vivre och Hillman. Det var bara övertråden som var kvar typ på hela ena långsidan:S Men hennes smarta dotter trodde stenhårt på att det var Vivre! Hahaha... Faaast hon hade ju rätt med xD Tror vi iaf. Såg sen när jag kom upp att Vivre hade ett äckligt litet sår på ena frambenet vid kotan. Så hon har väl fått panik av något slag och dragit i. Hon är lite nervig ibland tyvärr... Hon var inget svullet men vet att hon är känslig så red inte idag. Men hon fick gå efter mig när jag ställde upp en dressyrbana på gärdet istället:) Och sedan gick vi programmet ihop, det är ju inte bara jag som ska kunna det! xD Imorgon ska jag rida programmet lite istället, för på lördag ska vi göra en genomkörare i ridhuset är tänkt! Min lilla kompis är schysst att åka med såklart;):D

Neee nu får det vara nog för ikväll tror jag, jobba imorgon med 11.30-20! Ska hinna med att städa klart i mitt rum med. Och på kvällen får vi se vad som händer!:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har hästar emot staket?!

2011-05-27 @ 08:38:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Mmmm... Kommer ju inte komma närmare staketet än två meter och komma fram till domarn är ju inte ens att prata om :P

Får väl åka och skämma ut mig totalt!

2011-05-29 @ 13:56:24
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0