Ssscchhwwiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee

Bästa Låten Just Nu: Lady Gaga - Judas

Tihiii klockan är i skrivande stund strax fem på morgonen xD Jobbade till strax efter tre! Men känner att nu får det vara nog med Big Brother och facebook för dagen? natten? morgonen? Haha, jag är helt uppspelt för ska göra så himla många roliga saker idag:D:D:D Tänkte att jag gör en liten lista i ungefärlig ordning;)

  • städa inför kvällen
  • ut och gå med lilla kompisen;)
  • åka till systemet och ica
  • rida lektion för maria
  • maria ska rida Vivre lite
  • göra mig gööööör snygg och prova kläder tills kvällen
  • emma kommer till mig^^
  • grilla
  • OLSTORP och BJÖRN ROSENSTRÖM
  • träffa Christian<3<3<3<3
Låter inte detta heeelt underbart???:D:D Hepps sova sa jag va? Ska upp lite efter elva:P


Jag och fina Maria<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0