Grönt Kort!

Jajjemen då har man ett Grönt Kort då:) Eller ja, ett intyg iaf! Tihiii:P Har även fått svar för ett par dagar sedan om att jag ska tävla den 6:e! Det var ett max antal platser nämligen! Så imorgon ska jag skriva ut LC:1 programmet och rida delar av det;P Lördag ska jag åka till ridhuset nämligen så gör en genomkörare då tänkte jag!

Idag har varit en mycket bra dag måste jag säga! Åkte till Maria och tränade deras tvååring från marken. Makadam var asa duktig!!! Följde mig i skritt och trav, slalom och över bommar och "läskiga" grejjer! Sedan red vi ut en sväng på Ocapi och Elise:) Blev lite mat med som hennes mamma lagade, MUMS!:)

Åkte till Kateryd för att skriva provet och sen tänkte jag bara mata min häst hemma. Meeeen sen vart ju Susanne och Christine i stallet och skulle rida ut en liten sväng. Blev ju att jag sprang och hämtade Vivrus och hängde på! Vivre blev dessvärre superduper stressad av att jag sprang runt och var upprymd och glad xD Och sen var ju Christines häst räääätt stressad ute så det slutade med att Midde skrittade jätte fort hela ritten. Christines häst (som är en travare) körde något tölt liknande och mitt lilla frö taktade heeela tiden! Men kul vart det:D

Hepps dags för sängen! Sov så gott alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0