YEAHY!!!

Åh jag är så lättad! Vivre var jätte duktig idag!! Fattade höger galopp två gånger och hon tog dom DIREKT båda gångerna!!<3<3 Red lite småvolter i trav och sen fick det vara bra! Massvis med klapp och beröm fick hon med såklart:) Gjorde även en SKITSNYGG fattning från skritt till vänstergalopp, kände verkligen hur både hela hon och jag var med! Nu tycker jag om min lilla pålle igen;) (förutom att hon knockade mig idag så har fått en liten blåtira:O jag tog revansch med att dänga en hink i huvudet på henne, haha, dock inte hårt alltså jag är ju inte heeelt körk!)

Lastade henne för första gången i våran transport med, hon gjorde inget vid lastning eller innan vi åkte. Körde ner till sparhuset och ingenting hände. Men sen så när vi vänt och åkt en liten bit så började hon sparka, svängde till lite och bromsade men hon började rätt snabbt igen. Hehe men sen så står hon mycket bredare nu så jag gjorde en fuling och svängde till ordentligt. Man hörde bara att det bröta till jävlar i transporten xD Shiet hon måste fan trillat! Men sen var hon rätt tyst, fast jag fick göra ett par häftiga inbromsningar med innnan hon gav sig! Väl hemma fick hon stå kvar i transporten en stund när vi kommit fram. Öppnade inte dörren eller hälsade på henne och hon stod där allt en stund, sparkade en gång men sen vart hon tyst. Jag är helnöjd!:)

Tummarna Upp I Skyn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0