Deep Shit 2

Åhh blandade känslor när man lyssnar på  "Linnea Henriksson med Väldigt Kär/Obegripligt Ensam". Känner mig typ skit ledsen och skit glad på en gång! Känns lite som det är den känslan som hon vill förmedla också. Konstigt egentligen? Att man kan påverkas så av bara lite musik? Hmmm, tål att funderas över! Har inte lyssnat jätte noga på låten och analyserat sönder den än. Men det ska jag nog lyckats med! Haha:P Måste veta vad som är uppskovet till denna mystiska känsla inom mig?


Jag har inget bra svar på varför, men jag har varit väldigt mycket upp och ner denna vecka? Humöret har svajjat, och då menar jag svajjat ordentligt!! Blev bara helt hopplöst ledsen och kände att allt bara rann ur mig? Eller skit arg för en pytte små sak! Inget bra.. Och sen vipps blir jag skit glad, med andra ord som jag skrev för ett litet tag sedan. Jag känner mig väldigt glad och väldigt ledsen på en gång. Eller ja, inte jämnt, men sinsemellan. Kommer väl alltid att ha mina depressions perioder. kommer nog inte ifrån dom tyvärr... Men så länge dom blir färre och kortare så är jag nöjd! Mitt svajjiga humör kan ju ha att göra lite med kosten och så med? Har endast ätit en cheeseburgare, ett litet glas cola och en mellan pommes på över två veckor nu. Enough with the junk food nu alltså!! Är mäkta stolt över mig själv:) Igår vräkte jag i mig knäckemackor istället för chips, haha xD Det är det lilla som gör skillnad:) Har inte kunnat gå mina "powerwalk" promenader det senaste, sjuk med feber och en rejäl förkylning... Men idag gick jag igen! Har börjar hosta, men det är inte jätte mycket:) Vägde mig i helgen och då hade jag tappat drygt 1.5kg, skit glad och jätte stolt är jag! En annan har ju nämligen världens sämsta självkontroll!! Och då menar jag riktigt dålig! Så nu siktar jag på att tappa ytterligare ett kilo till. Det är med små steg och små medel man kan nå sina långsiktiga mål på ett behagligt och bra sätt.


Vänliga Kommentarer Mottages Tacksamt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0