Duktig Jessica:)

Uschans är as trött! Blir inte bättre av att jag ska upp om lite drygt sex timmar med??!:O
I vilket fall måste jag säga att jag ändå var lite duktig idag! Gick en rask promenad nu på kvällen även fast jag var trött! OCH lite matlagning blev det allt^^ Sååå i helgen blir det till att städa för nu blir det fullt upp några dagar!:)

Gick bra att rida btw! Hon kändes fräsch och alldeles lagom pigg, hon har ju iaf stått i tre dagar nu?? Tihiii.. Hon behövde nog det! Blev tempoväxlingar i trav idag. Drog ett par varv i galopp i båda varven med. Hon behöver sträcka ut sig lite, men blev allt lite tempoväxlingar där med!:) Duuuktiggg heeeessstttt:D Pappa tyckte btw att det var jätte kul att Vivre följde efter honom, haha. Han gick runt i ridhuset och svängde, och hon gjorde lika dant. Haha, tänk vad kul man kan ha xD

Heppssss sovaaaaaa, stallet med Susanne imorgon strax innan sju! Sov så gott:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0