En Trevlig Måndag

Jupp då var det måndag då! Ska aldrig mer gå och lägga mig så sent som jag gjorde igår, för att jag trodde jag skulle vara ledig xD Haha, slutade kolla på Vampire Diaries halv fyra i natt/morses!!! Seeeen hade det skitit sig lite med personal på jobbet så började 10! Hahaha, men det har gått bra, måndag idag så det var ju lugnt;)

Nu ska jag äta lite kvälls mat! Blir att åka till stallet om en liten stund med:) Ta in pållarna och ge Vivre en genomrykt! Kanske trimma svansen och hovskägget lite? Skulle behövas!!

Ikväll blir det Breaking Dawn<3<3<3<3<3 Med bästaste töserna Jenny och Emilia och bästaste brorsan Andreas!! Tihiii fett najjssss!! Har kvar lite nötter som jag hade sist jag gick på bio (för två veckor sedan typ) tänkte ha dom som snacks^^ Inga chips/godis här inte! Mohahahahaaaa

Neee är på knäppis humör... övertrött(?) Seee Yaaaaa

Haldor är så söt så han får vara med lite tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0