Helg Update

Här kommer det förhoppningsvis ett efterlängtat inlägg om helgen! Som min kära chef evigt påminner om är man ju helgarbetare när man arbetar på "restaurang";) Haha, så svårt att hinna med att skrova då:P I vilket fall börjar vi med torsdags kvällen, det var fett najjs alltså!! Blev husaren trots allt och det ångrar jag inte! En hel del folk och ett slagsmål eller två. Haha, men det var läskigt!

Fredagen blev att jobba halva dagen i bakfyllans tecken! Resten av dagen jobbade jag som vanligt;) Sedan blev det bara att däcka i sängen, värd dag!
Lördag, ojojojoj!!! Uppe klockan sju för att åka till stallet och ta hand om min lilla hästis^^ Longerade i blåsten och fixade klart stallet:) Sedan blev det till att kolla lägenhet! Blev heeelt kääärrrrr<3<3<3 Måste bytas lite tapeter och så men det löser sig, ska lägga in nytt golv (bara för att jag vill) i sovrummet med^^:D:D Jobbandet var verkligen 190 hela dagen! As najjs!!! Alla var så himla duktiga, all cred till er!!<3

Idag söndag har det varit som en, jaaa söndag typ? Haha, släppte ut hästarna och sen jobba! Det var hyffsat lugnt på jobbet, iaf om man jämför med igår! Allt har rullat på skit bra!!;P NU ska jag slappa och kolla på Vampire Diaries!!:D:D Imorgon blir det full rulle med städa, promenad och rida^^ (om jag inte blåser bort)!!



Kommentarer
Postat av: emma

åh vad kul att du kollat på lägenhet :) vart då någon stans?? tycker allt att vi får ta oss tid att ses snart <3<3<3

2011-11-27 @ 23:00:27
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0