Livet Just Nu

Dagens Låt: Jessie J - Who You Are

Ska försöka mig på och skriva så ofta jag kan. Speciellt nu efter det inlägg jag skrev häromdagen (deep shit) hehe. Jag vill inte se allt så himla allvarligt, inte ta åt mig så mycket. Har iaf mycket bättre självinsikt nu. Känner att jag har kommit långt med att bli den personen som jag vill vara. Och det känns så himla skönt, en jävla massa arbete och energi har det kostat. Men trivs man inte med hur man är som person och vad man har för tankesätt är det bara att jobba på det.
Jag har tagit det hela ännu ett större steg framåt nu det senaste, och är mäkta stolt över mig själv! Och det säger jag inte för att jag ska verka självgod, tvärtom! Måste få berömma mig själv oxå, det räcker med nedklankningar ibland;) Jag har fortfarande en del kvar att jobba på, det vet jag. Man kan alltid bli bättre och jag har hållt på med detta i fyra- fem år nu. Att utveckla mig själv som person och ändra. Inte för att någon har sagt åt mig att göra detta. Eller någon viss person sagt något speciellt, verkligen inte. Det är bara jag själv som velat detta, tror det finns en hel del som är glada för det med. Men det viktigaste för mig i slutändan är hur jag mår.

Just nu mår jag både jätte bra och lite dåligt på samma gång. Det dåliga är väl att det blir så mycket just nu och jag känner mycket press. Känns ibland som att jag bara försöker men inte kommer någon vart, eller går bakåt? Famlar runt lite på måfå skulle man kunna säga. En del press som jag känner och tycker att jag får, vet jag är lite smått inbillning. Jag har lätt för att ta åt mig och ibland känner jag mig knäckt av jätte små saker. Men det är tyvärr lite så jag fungerar för tillfället.
Det bra är att jag snart har allt jag kan önska mig. Fina vänner och många vänner! Min älskade EGNA häst står i världens bästa stall, ja har ett heltidsjobb med underbara arbetskollegor och en väldigt bra chef! Snart har jag lägenhet och inte långt kvar på lånet på min bil. Jag känner mig lycklig!

Vad saknar ni i livet? Eller är väldigt glada över att ni har?

Finaste bilden på mig och Maria <3


Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Sv: Ja jag är jätteglad att ÄNTLIGEN få rida lite på riktigt, jag är inte gjord för att bara skrota omkring... Har en lektion innestående för Monica men eftersom hon inte gillar tanten får jag vänta på att Toscen blir frisk igen.



Absolut att jag kan. Hur är hon att klippa då?

2011-11-11 @ 15:02:17
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Maria

:)

2011-11-23 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0