Lördag 29/10

Hajjemen Halloween stod på schemat! Whop Whop^^ Vet inte vad man ska säga att jag var utklädd till men någon form av "sexy-witch" blev det la xD Åkte i vilket fall tåg till Örebro och hälsade på mina kära vän Ketthö!!!!:D Har inte träffat henne sen i vintras så det var himla trevligt!! Blev lite hemmapartajj med mycket snack och förfestspelet!! Roligt och konstigt folk, det gillar jag;) Ketthö hade klätt ut sig till Nunna, faaaast hennes version då! Ni får se en bild här nedan på oss^^ Det dumma är att mitt löshår med jätte rosa stora slingor i inte syns och inte Ketthös spoookyyyy linser!!! Så ni får lägga in det i höövveettt när ni tittar på bilden;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0