Ojskipojski:):)

Hajjemen, världens segaste tre dagar på jobbet nu i veckan!! Så himla lite folk, har nästan klättrat på väggarna!! Men snyggt och städat har vi haft iaf! xD Idag har jag tagit helg, haha! Slutade redan halv fem idag, ledig imorgon och börjar halv tolv på fredag! Såååå då är det helgdag idag! Typ fredag och imorgon lördag! Slipper vara ledig på en tråk-söndag, känns skönt!! Haha, okey jag är störd jag vet!:P

Blev promenad ikväll med mina stora små syskon^^ Hahaha xD Trevligt men har ont i benen nu!!

Hmm, jag ska göra massor imorgon, meeen funderar på att ta lite sovmorgon? Till halv nio kanske? Får nog göra en punktlista!!:)

  • städa KLART mitt rum (= ett evighetsprojekt men nu är det faktiskt snart jul)
  • powerwalk promenix
  • rida ut i skogen (broder + Midde följer med^^)
  • systemet
  • besiktiga min bil 17:20 (om jag inte glömmer det!!!:O har ju redan betalt skiten?)
  • party party^^

Annnddd that's it! Tror ja iaf;)

Vivre update kommer senare ikväll eller imorgon fm;)

Hittade en fin bild på Middelina<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla- Börjar hästen bli lurvig? Tävla om timmer hos mig

Nämen rider din bror också?



Sv: Nej Monica har aldrig gillat tant direkt. Inte ens när hennes avkomma blev bästa hingstföl kunde hon erkänna för C att hästen iaf va bra på nått :P



Ok, jobbar massor o dumt den här veckan. Minns inte schemat för nästa. Får kolla det.

2011-11-23 @ 21:47:48
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0