Party Torsdag^^

Jessie J - Domino <3

Yes bow har typ städat klart mitt rum, otroooooolig lättnad!!!:D Återstå att damma, det tråkigaste som finns!! Men men, får la göra det med, på mitt vis;) För att ha kvar denna fina ordning i mitt kära rum, som jag visserligen bara kommer bo i ca en månad till? Så kör jag på Max regel, inget får någonsin stå på golvet^^ haha, funderar på att sno med mig en vagn eller två därifrån för att underlätta det hela! xD Den regeln kommer absolut följa med till lägenheten sen, får nyckeln idag så ska kolla i helgen^^ Ssscchhwwiiiiiiiieeeeeeeeeeeee:D:D Nu får ni allt hålla tummarna för det hela!

HAJJEMEEENNNN!! Ikväll är det Klubb Pank på bogrens! Hahaha, guess who's going? Hahaha:P Var visst Crazy Thursday på Husaren, meeeen det kommer la inte va något folk där ändååååå???:/ Både rockbaren och glam skulle vara stängt där med så... Blir nog boggan med töserna;)

Hepps, nu får jag sätta fart! Damma lite lätt och sen stallet! Måste hinna promenera oxå? Hmmm, det löser vi!! Ha det bra nu alla och ses kanske i dimman sen?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0