Ridlektion/Ladies Night

Igår var det ridlektion för Monica! Himla bra den kvinnan, lär mig massor!! Ska bara komma ihåg allt med;P Ne men vi knatade på, jag och Vivre fick jobba röven av oss! SKIT KUL:D Blev att öva ställningar, galoppera en hel del, skänkelvikningar och hörnpasseringar! Ska börja med muskelbygget ordentligt nu tyckte Monica, för konditionen har vi redan fixat! Så ska se över foderstaten igen, haha känns snart som jag gör det jämnt xD Gick riktigt bra med, fick as mycket tips och ska snart ha lektion igen! Måste införskaffa lite pengar först med^^ Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men.. haha:P

Har ridit ut en sväng nu imorses (var i stallet 06.50!), Susanne och Middelina var med, alltid lika kul:D:D Imorgon blir det tömkörning som står på schemat och sen kaffe och powerwalk med Fridus!!

Hepps nu ska jag kolla klart på Mannen som talar med hundar och sen blir det första powerwalken, och fler kommer det bli!! Ska bli min nya passion, det läste jag på aftonbladet;D Jobb ikväll 16:30-02 med bästaste JUliusssssss!


P.s... Ladies Night Imorgon Med Sköna Brudar, längtar som fan!! Cissi, Annelie, Marita<3<3 d.s..



Snart blir jag mig själv igen, längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0