Saturday Night Feverrrrrr

WOhooo lördag då! What upppp??? :D Har fått sova till halv tolv idag!!! Sweeeeettt;P Har köpt lite vin med, och sen vart i stallet. Kom en tjej och kollade på Vivre! Ska se om jag kan hitta en medryttare nämligen. Mycket bra, hon ska provrida på fredag. Var bara och kollade när jag red och så. Hon verkar mycket trevlig, så ska bli spännande!!

Ikväll satsar jag på dimma till tusen, ska bara ha några att parta med oxå!! Fridus ska kanske ut, men hon ska på "vuxenmiddag" först. Hmmm, förfest någon??;)

Hepps, dax att hoppa in i duschen nu... Ska äta strax! Ska se om jag kanske hinner fixa mitt hår som jag vill ha det. Brukar bli spray och mousse till tusen snabbt som attan! Men jag vill ju ha lockar!!! Måste prova kläder med, hmmm... Neeee det får nog bli ett glas vitt strax, det löser allllaaa problem!! För stunden iaf;)

Seee yaaaaa bitcheeessss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0