THEEEE WEEKEENDDDD

Asså jag vEt seriöst inte vart jag ska börja xD Skit bra helg. Ladies Night var helt galet och så fruktansvärt bra!!! Lördag var väl lite små jobbigt eftersom att det inte blev så mycket sovit på natten där? *tihiii*
Mycket jobb blev det allt, och tidigt i säng! Söndagen blev seeeeeg, haha, MEN sen vart det bio med Fridus på kvällen, as najjs! Såg "In Time" med Justin Timberlake, oohhhh snygg pöjjkk!;) Riktigt bra film med, väldigt spännande!!

Idag har jag legat raklång på soffan hela dagen, är jätte trött:/ Helt slut efter helgen liksom.. Måste egentligen städa, gå en promenad och laga mat tills imorgon. Men orkar inte xD Ska till ridhuset ikväll iaf, pappa är snäll och följer med:) Får la kanske laga lite mat imorgon på fm innan jobbet. Det har jag tänkt planera nu iaf! Och promenad imorgon kväll, kanske hinner gå en idag med, måste ju det!!

Hepps, skulle ladda ned Vampire Diaries, men det gick inte??? Ska kolla med syrrans dator istället, kunde inte ladda ned något annat heller på min? Är ju inte as expert på datorer liksom xD

Hepps heppsss middag nu då kanske??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0