Tömkörning tis/ons

Jajjemen då var man tyyyp ikapp med uppdateringen då! Känns skönt, vill ju skriva så ofta som möjligt juuuee!!;)

Denna veckan har jag försökt lära mig själv att tömköra på riktigt! Hehe, har bara tömkört två shettisar innan, typ för förra året. Och that's it! Men nu har jag då alltså försökt mig på att longera HÄST! Dvs min Vivre:)
Både tisdag och onsdag för att få lite rutin på det hela. Har ingen tömkörningslina så fick bli två longerlinor istället. Fungerade lååångt över förväntan! Var själv ute på gärdet och Vivre har inte blivit tömkörd sen de förra ägarna gjorde det, förra året någon gång! Det var lite vingligt ett tag men fick till det ganska bra sen, ska öva, öva och öva! Skit bra motion för mig med kan jag meddela, jag blev mer svettig än vad Vivre blev!:O Vet inte om det är normalt?
I vilket fall trippade hon faktiskt på bra, tog även in henne på volt med emellanåt. Jag har inte så bra kondis längre! Fick till bra ställning även i vänster varv (som hon har svårt för) stundtals! Duktig häst:)

Hepps om man kanske ska sova ändå? Så kommer jag upp i tid imorgon:)


Hahahaha hittade denna otroligt vackra bild på Haldor;D

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer

Sv: Haha om folk bara visste vilka diskussioner jag har i min skalle under mockningen, skulle nog kunna lösa världsfred under mockningetiden :P

2011-11-04 @ 13:53:30
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0