Totally Update De Senaste Dagarna!!!

Tjaaa tjaaaa;) (=modernt fjortisspråk)

Lördagen var awesomee, förfestade hos brorsans kompis Anton i hjo med deras kompisar;) Fett najjs! Träffade Fridus och hennes andra hälft Emil das Snake på boggan! Awesome x2!!
Kvällen slutade ju inte alls som väntat dessvärre, haha men men shiet happens! xD

Söndagen bestod av att kolla på Vampire Diaries och ta det lugnt! Åkte upp och borstade lite på min häst med:)

Idag har det varit jobb som stod på schemat! Gick bra, lugnt som bara den! Har kollat på lägenhet med, bllir nog icke den... Men har en till att kolla på i helgen!! Är rätt säker på att jag kommer ta den!:D Wieeeeeeee

Ridhuset med Fridus!!! Blev det nu på kvällen med^^ As kuligt jueeeee, det bästa är när hon sitter och nyser i bilen. Hahaha, stackarn!!! xD

Gick riktigt bra att rida, Vivre stod igår så var lite på alerten i början. Men hon skärpte sig sen och gick riktigt bra!!:D Nu är det bara lite mer framben, få upp huvudet lite, lite till och lite mer påskjut i bak som saknas i den korta arbetstraven, så är vi där vi ska sen! Awesooommeeeee<3<3 Galoppen fick hon arbeta mer fritt, stod upp och hon fick rulla på i lite friskare tempo, i någon liten form bara.

Frida red lektion med, tihiii tahaaaa, alltid lika kul!! Vivre var trött och Frida lite seg i benen men dom klarade sig bra ändå! Kändes som att vi fick ut det vi ville av passet:) Hon är duktig min Fridus!!:D:D

Hepps, långt inlägg men det är väl kul??!!:D:D Ska kolla på ett avsnitt till av min kära lilla vampyr serie nu!! Sen blir det sängen, får lite sovmorgon, börjar halv nio i Skövde;P

Vivre e rundare nu än vad hon var här, min fina ponny<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0