Last Friday Night nanananaaaa

Jaaa liiite lovely friday faktiskt!:) Red ut tidigt på morgonen, fett najjs!! Blev en del galopp faktiskt, det tyckte hon var kuligt! och jag med:) Lite impad över att hon var pigg men inga dumheter, så som slänga sig eller stanna. Hon får sånna ideér ibland! Älskar min lilla hästis när hon e på det humöret hon var på igår:) Vilket hon oftast är som tur e! Haha...

Jobbade röven av mig 12-15.30! As kul men f**k vad jobbigt det blev ett tag xD Idag kommer det smälla till ordentligt så ska bemanna smart som faeeennnn FORT SKA ALLT GÅ!!!! Hahaha xD TAGGAAAAAA!!!!!

Har äntligen kommit iväg jag och Susanne och köpt torv!!:D Så nu är Vivre ordentligt nedbäddad^^ Fick lite rabatt och ca 8 kilo (eller om det va mer) hästgodis GRATIS, det var skiiit bra!! Använder ju en del när vi tränar;) Tihiii:D

På kvällen blev det familjemiddag och Idoltittande:P Var inte helt hundra på vem jag ville skulle åka ut? Men tycker helt klart att "Amandorna" och Robin är sketa bra!! Mina tre guldklimpar;)

Have a Nicceeeee dayyyy:P

Jag och Middelina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0