Vivre^^

Igår (tisdag) var jag uppe en sväng i ridhuset, brorsan var schysst och följde med:) Han lastade till och med av Vivre, gick lite fort men annars bra! hahaha:P Red bara ca 25 min, gick riktigt bra. Red ganska mycket i övertempo, i måndags körde vi lite kortare tempo. Hehe, gillar mina variation;) Nej men hon känns bra nu, det flyter på. Bara den där jäkla galoppen som inte vill bli perfekt *suck*! Men vi har kommit rätt långt ändå, snygga skänkelvikningar gör vi iaf!! Och arbetsskritten börjar bli riktigt bra med!!:D:D

Idag fick Vivre vila, var uppe och fixade i stallet, men katterna fick ingen mat för den var slut xD Tihiii dom var nog inte så glada på mig! Borstade min lilla Gris med, fast hon typ var ren xD Må pälsen alltid skina!!!

Älskar denna bilden<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0