HÄSTÄGARE!!!!!!!!!!!

NU är jag hästägare för första gången i mitt liv!!!!:D:D:D Lyckan är oändlig!!!!!!!!:D:D:D Var inne på Hööks och råkade få med mig ett stycke ridstrumpor, ett termostalltäcke i någon grön färg. OCH det bästa av allt!! Ett knallrosa reflextäcke<3 Vivre kommer älska det, blir super snyggt på henne!!;) Hahaha, frågan är om jag är 2 eller 22?? hmmmm.....

Fridus var med och hjälpte till med att hitta, fan mitt lokalsinne har jag visst glömt någon stans xD Hon köpte ett skit snyggt spö, ett par ridhandskar (tror jag) och super snygg ridjacka från CRW:):) Hon betalade även mina strumpor (som var lila på sidorna btw), bara för att hon är så snäll!!;P

Aja, nu ska det firas så det står härliga till:D:D

Denna damen, dvs Emma, ska tyvärr inte med ikväll men tyckte hon skulle va med på bild<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0