Massa Läsare!!! Och en frusen Gris!!

WOHOOO läsar rekord på bloggen!! Skit kul, då känner man sig efterlängtad!! 43 sidvisningar och 35 unika läsare Thank You!:):)

Jupp nu är det inte alls långt kvar!! Om två dagar är jag hästägare! Har precis fört över pengarna, så det är bara en liten signatur (eller ja två stycken) och sen är det klart!! Ssscchhwwiiiiiiiiiiieeeeeeeee:D:D:D

Idag har det varit lite småsegt på jobbet, usch, finns inget å göra... Eller jaa, typ inte iaf xD Kul att jag fick stå i driven iaf! Är rätt nöjd med min insats måste jag säga;P

Tänkte att jag skulle ridit idag, men sen kom det massa regn så blev lite jobbigt.. Men sen försvann regnet, JIPPIE tänkte jag. MEEENNN sen såg jag att Vivre hade förvandlats till en isbit.. så hade inte hjärta att slänga på sadeln:/ Det tog ett fleecetäcke med hals, ett vanligt fleecetäcke plus ett fodrat regntäcke innan hon slutade darra!! Fick även stänga alla dörrar till stallet med.. Stackarn<3 Blir nog premiär för vintertäcket imorgon!!

Hmm, måste finna resten av mina bilder jag har på Giiseeen! Blir lite same same här på bloggen känner jag! Behöver även verkligen ta nya! Ni ska se hennes "fettomage" mohahahaha xD





Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Wiiiiiieeee!!!!!!!! Grattis till din fina fisgiis!:D

2011-10-19 @ 14:30:25
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0