Ridpass På Middelina<3

Red ju Middelina igår med efter Vivre, så blev två ridpass= träningsvärk!! Roligt att rida gamla tanten ibland! Bra träning för mig oxå som alltid rider samma häst:) Vart ju rätt mörkt ute men man ser ganska bra ändå faktiskt! Blev till att rida stoooora volter! Hon orkar ju inte annars! Men jag tyckte det gick rätt bra ändå, hon gick där i en hyffsat trevlig låg form hela passet! Blev la ett bocksprång eller två i galoppen för hon tyckte det var jobbigt xD !!
Hehe, tyckte när jag red att Midde var väldigt okänslig mot skänklarna. Jag rider henne alltid med sporrar liksom och jag kände ju att jag hade dem på mig.. Men sen tänkte jag att, "jaja det kanske bara har blivit så"... Men sen när ja sadlat av såg jag att jag inte hade några på mig!! xD Haha, men jag "kände när jag gick i stallet och när jag red att jag hade dom på mig" hahahaha ceeeeepyyyyy!!!


Jaaaa herre guuud!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0