Saturday Evening:)

Jajjemen då vart det lördag dåååå... Lite tråkigt men så är det;P Avskyr att bara sitta hemma men får väl lägga mig snart^^ Idag har jag jobbat lite grann och sen en sväng i stallet. Pållarna ville in!! Haha, jag hann typ ut ur bilen och så väntade jag lite, ingen reaktion från hagen. Men sen hann jag bara säga "giii..." å sen hörde man gnägget från hagen xD Hon e söt min lilla Sessa<3
Imorgon blir det till att dressyra och sen jobba 16.30 till 02! Najjsnajjs!! Ska fortsätta på travarbetet, men mycket skritt! Vill ju att allt ska bli perfekt såklart!!:D

Nee nu ska jag lägga mig lite, hämta brorsan å lite polers sen:)

Bye Bye for so long;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0