UPDATE FÖR FANKEN!!!!:D:D

Oj då, jag är nog den sämsta "bloggerskan" ever tror ja xD Över en månad sedan som jag skrev här!!!! Jaja, får väl skriva lite om vad som hänt den senaste tiden:P Haha, kommer knappt på vad men men!
Jag har börjat kolla lägenhet, typ iaf, hehe:P Ska flytta nästa år har jag tänkt! Inte många månader kvar så måste leta ordentligt nu!!!:D:D:D

Det mesta flyter på bra:) Vivre är mer underbar än någonsin och jag börjar verkligen få tillbaka hela min sits! Och inte bara skänklarna;) För två veckor sedan var sadelutprovaren Linda från ridsport hos mig och kollade igenom Vivre och sadeln! Vivre såg bra ut men svagare i höger sida (mindre musklad där). Och sadel behövdes värmas om lite:) Typ exakt som jag trodde med så det var skönt! Jag är oxå svag i höger sida (vilket jag vet xD ) så nu har vi fått tips och råd på hur vi ska bli starkare!! Awesome!!
Förra veckan var Vivre på besiktning i Axevalla:) Hon gick igenom som en klockad katt! Haha, MIN fiiinaaa HÄST<3  Senast hon var på bes (för ett år sedan) fick hon anmärkning på att hon var under hull (=för mager), pälsen var väldigt gles på vissa ställen, hon hade något skorv-grejjs i pälsen samt att hon hade eksem (eller ngt sånt). Denna gången var ALLES perfekt!! Inget fel på pälsen och veterinären såg inte ens att hon hade haft eksem knappt xD Så man kan säga att ja skött om henne bra i sommar med det.. MEN det är fan jobbigt med alla jävla smörjor flera gånger i veckan!! Hahaha!! Och på det lilla bes pappret var även rutan "hull normalt" ifylld! Kan man vara mer stolt än jag är just nu?? NEJ!!! (kan tillägga att Vivres tidigare "tillstånd" inte direkt var ägarnas fel, dom är helt underbara men hade inte tid för Vivre, därför dom lånade ut henne).

I vilket fall åker jag till Jönköping på TORSDAG och skriver på ÄGARBYTE!!! (får la betala lite med xD )

I löööveee MYYYYYY HOORRSSSIIEEEE<3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0