VinterPlanering PåBörjad!!:)

Jahaappsss nu börjar man allt känna på att det blir mer intensiv höst! Vintern nalkas runt hörnet! Imorgon ska jag åka en sväng till granngården... och se om dom har sånt där grejs man kan lägga under bädden, så att det inte luktar! Eller vad det var bra för xD Vi har nämligen ett hyffsat varmt stall (tror jag) så får inte lukta kisssss!!! Hahaha xD
Jag har btw planerat att göra världens fetaste bädd åt Vivre! Det ska vara sånt där specialgrejjs ja precis skrev.. och sen ska jag lägga en jävla massa torv och överst en jävla massa spån!! Hon ska typ drunka och jag aldrig behöva mocka:) haha, det är iaf tanken! Eller ja, lite bajs får man la plocka ut varje dag, men det går ju på två min;P

Åhhh vad jag längtar efter att göra ordning hennes box, tror hon kommer bli glad!:) Susanne ska snickra upp ett element i sadelkammaren med! Och slänga in våran superduper fläkt (eller ja, en mellan stor vanlig fläkt man kan flytta runt) där med! Så vi kan torka våra täcken:) AWESOMMEEEEEE:D:D




Detta lilla nätet kommer få flyttas från transporten in i boxen igen med:)






Sen ska Vivre förmodligen klippas så här i år igen med:) Tyckte det var en fin klippning som passade henne bra! Hon är ju otroligt frusen av sig så vill inte ta för mycket! Samt att hon behöver sin energi till att hålla hullet så jag slipper mata ihjäl henne!! Hon rids och görs så mycket med att hon kommer bli massa svettig annars ju.. Och med mitt tajjta schema så hinner jag inte vänta på att hon ska "torka" innan hon ska ut i hagen! Rider ju väldigt ofta innan jobbet;)





Sen ska jag försöka hinna rida denna fina damen med sen!! Längtar!!! Typiskt att min lilla Sessa måste gå så mycket;) Hmm, ska allt finna tid åt Middelina med<3 En gång varanann vecka ska jag försöka satsa på!! Haha, om jag har mycket att göra? NEEEJJJJ DÅÅÅÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0