Marywood's Vivre<3

Kvällens Låt: Adele - Set Fire To The Rain

Hmm, ne ja får säga att det är inte mycket i livet jag saknar just nu:) Visst finns det dagar jag verkligen mår skit... Men dom blir allt färre:) Det får låta hur löjligt som helst, men hade jag inte haft lilla Giiseeen hade det inte varit lika bra<3 Det är nästan omöjligt att må dåligt när man kommer ut i hagen och får höra det där lilla gnäggandet.. Och sen kommer det en häst springandes i galopp emot en med öronen framåt.. Hur kan man låta bli att le då liksom?? Vissa dagar har hon mindre charmiga smeknamn oxå det kan jag medge.. Hon driver mig till vansinne emellanåt xD Men som sagt, hon är alldeles underbara den mesta tiden<3

Hehe, så där! Ni som kan ha undgått att höra hur mycket min lilla skitgris gör för mig, och betyder har nu fått läsa det;P haha:P happy, happy^^






Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Jessica+ giisen= TRUE LOVE :P

2011-10-19 @ 14:38:34
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0