Ännu en dag till ända! Och en ny börjar;)

Jaaa då var det natt igen och jag ligger återigen i sängen i hörnebo! Kul att det inte går få upp dörren till lägenhets huset IGEN!!!:O

Har jobbat stängning med fridus!!! As fett najjs baaaa<3 har gått sketa bra och allt är så fint på lilla restaurangen nu^^ tahaaaa

Imorgon ska ja fan gå upp "tidigt", har massor att göra så inte många timmars sömn! Måste först och främst hem till lilla tikki, eller ja, det är väl kattlådan som är mest akut xD och så ska jag tvätta, städa, handla lite lite grann. Hmm ringa hyresvärden? Kanske systemet med och så vid fem typ? Åka till stallet, mocka, ta in hästarna och sen åka till ridhuset med Vivre och möta upp Camilla med tosca!!:):) efter det natta min pålle, duscha och sen döööö i min säng!:) för på lördag blir det att gå upp halv sju! Ha ha:P

Hepp släcka ner ögonen nu då kanske??

Lite random pickssss; första är min coola kökstapet, andra middelina, tredje på tikki och den sista på Vivre idag efter longeringen i regnet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0