Det va ju jävla typiskt...

Denna dag som varit så bra och så slutar det med att man mår dåligt iaf.. Hur ska man göra för att alla ska vara nöjda? Jag är iaf nöjd! Men det är väl en skit sak.. Har varit så jäkla stolt över mig själv och så raseras allt på fem min.. Att livet varken är lätt eller rättvist har man ju förstått, men man behöver väl inte överdriva??:/

Jag har för första gången på hela veckan varit glad och positiv hela dagen. Kunnat vara mig själv och haft kul!! Ansträngt mig massa för att få positiv energi... Men men..
Ska försöka samla de sista krafterna jag har så att jag är på topphumör imorgon! Fungerar inte det så vet jag inte alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0