Ingen bra dag!!!

Jupp, denna dagen har ju inte varit helt optimal?
Började med att ridningen inte alls gick som den skulle? Jag blev alldeles för arg på min lilla häst. Begärde dock bara att hon skulle kröka på nacken, vara ställd och fatta vänster galopp? Stört omöjligt!!!:/ satt där och lipade och sen gav jag typ upp! Ingen ide att fortsätta rida när situationen blev som den blev!
På jobbet har det varit massa gäster!!??? Hela dagen typ? Körde ihop sig rätt bra både på lunch och middag! Helt slut och ingen energi alls nu!:/

Hoppas bara att det blir bättre imorgon på jobbet! Med Vivre blir det travarbete, det är vi bra på! Så får det bli lite galopp på lördag istället!

Nu ska jag gosa med min kisse och lägga mig tidigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0