Inte som jag tänkt mig först....

Jupp, camillias bil ville inte va med henne imorses tydligen.. Den hackade (tror ja) så hon kunde inte åka med transporten till mig idag:( och sen fick jag tillbringa ca halv timme med att hitta min bilnyckel, skit morgon! (hittade nyckeln i min stalljacka såklart sen) dessutom fick Vivre total damp när jag lastat henne och skulle leda ut midde och haldor till hagen, dumma ponny xD

Meeeeen sen var hon wonderbar att rida<3 världens duktigaste häst som vände min dåliga dag till något mycket bra!!<3 massa travarbete med skänkelvikningar och volter:)

Nu ska jag duscha och därefter åka hem till hörnebo för att ha kalas för syrran!:)


Kommentarer
Postat av: nelly

Hehe aah, hade kanske inte rikitigt huvet med mig igår ;)

2012-04-15 @ 13:44:38
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0