Jupp Jupp Jupp

Vill inte säga mer än att halva gårdagen var as bra medan den andra halvan var total skit!!!

Så nu lämnar vi det! Försöker suga åt mig så mycket positiv energi som möjligt från allt och alla!:)
I natt när jag kom hem fick jag inte upp entre dörren till lägenhetshuset???!!!
Asså seriöst liksom, klockan tre på natten:S försökte i typ tio min, sen gav jag upp och åkte hem till hörnebo istället! Tänkte på stackars lilla tikki som redan då varit själv i nästan tolv timmar.. Att hon var glad när ja kom tillbaka kvart i nio imorses??? xD aldrig sett henne så glad innan, tihiiii<3

I natt blir det att jobba med världens bästa friiiduuuuussssss<3 ska bli fett najjs fan;D

Så där ja, dax att gå upp och skynda sig till stallet!:!
Vet inte hur hon kan tycka det e skönt att ligga så här? Men men spinner gör hon ju som bare den såå xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0