Mycket bra dag!!

Jajjemen, gick skit bra på jobbet idag! Stor handlat efter det! Vet inte hur jag gör men kostade bara 300kr??? Hade 35kr rabatt men ändå? Klagar inte, massa i kyl och frys^^ ska laga torsk i ugn med turkisk yoghurt på med klyfypotatis någon dag, mums!!!:)

Mockade och tog in hästarna och gav dom kvällsmat efter handlingen:) nu blir det chips, dipp och twilight: breaking dawn part one! (för tredje gången xD ) looove that movie<3

Imorgon till ridhuset ihop med Camilla! Fett najjs!! Ledig dag;)


Kommentarer
Postat av: nelly

Mockade?!?!?!????!?! Jag mockade när jag var där, åt alla tre faktiskt, om inte jag glömt nått så extramocka du väll bara, eller mockade hagen lr nått ;)

2012-04-15 @ 02:07:35
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0