Ridpasset!!

Har faktiskt gått riktigt bra att jobba, kom några små rusher men helt ok:P

Red Vivre på gärdet idag igen, gick mycket bra! Tryckte nämligen ner bomull i öronen på henne, ha ha ha!! Tränade ännu mer på ställningen och att hon ska vara rak och ej svänga in rumpan. Blev en del galopparbete med! Gick även det mycket bra! Fast jag måste öva upp min kondis och mina muskler på något sätt??:S
Märker ganska stor skillnad ändå mot förut, har ju tappat nästan åtta kilo liksom;) känner mig betydligt smidigare!! Cred till mig!!;D;D

På tal om hull, ha ha, så ser Vivre jäkligt bra ut! Syns verkligen att hon gått upp ännu mer nu! Fast nu behöver hon inte mer fett xD musklerna börjar även dom komma på plats!!:) liiiite mer ryggmuskler och några rumpmuskler till så e jag nöjd!:D

Undrar vad jag ska göra imorgon? Inget kanske? Ha ha xD Nelly rider ju och fixar stallet:D

Hepp klockan har slagit strax efter fem så ska väl sova nu då;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0