Ganska bra dag:)

Hajjemen, jobbet gick bra ikväll/natt med, lugn och skönt! Imorgon (fredag alltså) blir liiite full rulle, men inte så farligt;) Först stallet, ridhuset, hem och duscha och packa, sedan ica och systemet! Till sist möta upp Emma<3 på en av våra tusen pizzorior (!!??) vid fyra tiden och sen hem till henne! Käka, fixa sig och sen förfest!! Blir en sväng om till parken:D:D Blev dressyr idag förövrigt! Vivre gick riktigt bra!:) Inte alls så där överhet som hon varit de andra gångerna, fick mycket bra kontakt och hon arbetade på bra! Jag själv hade lite problem med tyngden rätt i stigbyglarna, men löste det efter en stund xD Första ridpasset som jag satte lite press på henne med. Lite ökingar och skänkelvikningar:) Ridhuset imorgon, tahaaa för tredje dagen i rad xD Är lite kluven till vad jag ska hitta på? Ska försöka busa lite med henne och träning från marken! Men ska antingen longera eller rida med:) Får se vilket det blir:P Hepp sova dax då? Upp om ca 7,5 timmar, om jag somnar:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0