Helgen!!

Mycket att göra lite tid!! Helgen har varit kanon! Ledig med mycket stall, gillart!;) har ridit ut på Vivre ett par rundor i skogen med<3 lite på tårna och som en fiolsträng emellanåt men kontaktbar!! xD hon är faktiskt söt när hon går och letar monster:P
Hunnit med att göra massa mer flyttlådor med!! Får min nyckel till lägenheten vilken dag som helst nu!!!:D inte mycket kvar i mitt rum kan jag lova!
Jag har även kört ett par maskiner med smutsiga stallkläder och slängt lite.. Alltså toppen bra helg!!

Jobbat natt nu, var tvungen att kolla på big brother när ja kom hem med!! Fett najjs!

Ne usch sova nu!! Stallet imorgon (idag???) och sen jobb igen;P

Tjinggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0