Jag är smått dum i huvudet meeeeenn en väldigt bra dag;D

Asså vilket nöt jag är!!! xD Kommer snart till det, måste börja i rätt ända av dagen! Gjorde inte alls i ordning några flyttlådor idag, haha, åkte till Emma på en snabbis-kaffe istället xD Sen blev det iaf att sätta fart till Johanna och sen Skövde! Fyndade en ny vinterjacka på Cassels, beige med ludd på huvan! Ordinarie pris 500kr, fick den på REA för 250kr;) Gillart! Sprang runt i typ alla affärerna på Esplanaden och sen åkte vi till Jysk, hittade en hyffsat bra soffa där. Fick lite att fundera på... Blev möbeloutlet i Tibro som var nästa stopp, fett bra affär! xD STORT som faaeeennnn:P Blev visad en fin typ mörk grå soffa, med divan x2 (en stor och en liten)! 7000kr kostade den:D La handpenning på 500kr och så ska jag betala resten när jag hämtar den^^ Johanna hittade en fiiiin skjorta, 49kr och ett par skor för 99kr;) NAJJJSSSS:D Käkade lunch på Max idag, kul på sin lediga dag att åka till jobbet och käka xD Men är man hungrig så är man!! Skulle ju vara i ridhuset typ kvart i fyra, icke då! Seeen som bara den till stallet, slängde in grejjerna och Vivre, lämnade stallplanen tio i fyra! xD Hahahaaa Sen ledde Nelly runt Vivre medan jag tog på mig hjälm m.m. Sadlade MEN HITTADE INTE SADELGJORDEN!!! Den hängde såklart kvar i stallet, över longeringsgjorden, där jag hängde den i fredags!!!! Baaahhhh, så blev ingen ridning idag på Vivre, varken för mig eller Nelly! Satans skit xD Kan säga att gjorden just nu hänger i säkert förvar i sadelkammaren över sadeln=DÄR DEN SKA VARA!! Omg, får åka till ridhuset imorgon kväll igen, tråkigt nog kunde inte Nelly dååå.... Resten av kvällen spenderades även den tillsammans med Johannaaaa, tihiiii rolig dam;)<3 Har i vilket fall haft en as bra dag, förutom incidenten med sadelgjorden då xD Avslutade kvällen med tacos (med vildsvins kött??) och hundletande!!:D:D:D Sov så gott alla nu!! Jag får la se lite på tv nu då, eftersom att jag är expert på att lägga mig för sent xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är jävligt hårt här faktiskt. Förra veckan var inte direkt så jättekul men den här veckan känns det bättre. Idag har jag haft en riktigt bra dag faktiskt. Hur gåre med vivre då? Är ni ute och galloppar nått? Kram

2012-02-07 @ 14:04:33
URL: http://emmjoh.blogg.se/
Postat av: Nelly

HAHA ;) Bra att du har den på sadeln och inte glömmer den ;)

2012-02-07 @ 16:48:52
URL: http://litenponniii.blogg.se/
Postat av: Nelly

skrev fel blogg, bloggar ju tsm med Maja nu (:

2012-02-07 @ 16:49:37
URL: http://trwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0