Night talk:P

Varför kan jag inte sova för??? Jo för att jag har jobbat natt innan, vänt på dygnet totalt!!!:S

jobbar halv tolv till åtta nu i fyra dagar. Vilket för mig innebär ridning på morgonen!;P Det e mysiiiigt, bara första etappen att gå upp som kan vara lite kämpig xD

Just det ja, har nyss kollat på BB! Asså den där Hanna W är ju helt jävla dum i huvudet xD var faktiskt tvungen att kolla upp henne på you tube, borde inte det egentligen för då får ju puckot en view till!! Meeeennn asså shiet det va faktiskt inte värt det heller!! Ha ha vilket jäkla pucko, går inte ens beskriva med ord!! xD tacka vet jag kissie, hon är intressant och lagom körk;) om hon ens är körk på riktigt? Hon spelar i vilket fall inte över:)

Neee Jessica lilla vän!! Upp om typ sex timmar, kanske vore bra att ge sömnen ett försök till?:)

Min middag idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0