Träning från marken

Omg vet inte ens vart jag ska börja!!? Min lilla häst har gjort det igen, helt totalt, alldeles underbar<3
Tihi^^ var ingen i ridhuset när ja kom dit som tur var! Skrittade fram henne och släppte ja henne lös:) började i skritt, gick framåt, backade, svängde åt olika håll, serpentiner. Hon följde mig som en hund:P sedan blev det samma sak i trav och galopp!! Ha ha gick hur bra som helst och Vivre tycker verkligen det är skit kul:D
Var verkligen längesen sedan vi gjorde detta men tror att det räcker att underhålla lite grann så som vi har gjort! Dvs ta någon minut per dag, be henne backa, eller svänga på väg till hagen och sånt:)
Sedan provade vi en ny sak idag med! Nämligen slalom!!:D har nämligen sett ett klipp på youtube från Finland där dom har agility för hästar!! så tänkte börja lite smått med det vid sidan om ridningen:)

Nu måste jag springa in i duschen! Skriver om slalom övningen och hur jag gjorde senare/i natt! för nu blir det strax jobb!:) pöss på er:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0