Vardags rutin= vuxen?

Myspys i stallet imorses när jag släppt ut hästarna:) haldor och Vivre (midde hade bättre saker för sig) stod och pratade med mig vid grinden xD eller ja, snarare tvärtom! Ha ha, såg skit kul ut, pratade om lite allt möjligt:P tur att dom har blivit så kloka! (har inget att göra med att dom tror att jag är en vandrande godismaskin!!)

Imorgon ska Johanna åka med mig till ridhuset!!! Ska bli superkuligt:D måste gå upp kvart i sex dock men har man häst så har man;) dessutom ska vi försöka hinna fika med innan jag börjar jobba:P massa kaffe och tjöt!:D

Efter det blir det som alla andra dagar denna vecka, ha ha, jag har nämligen fått in en vardags rutin för första gången i mitt liv!! Tror jag blivit vuxen? xD dagen ser ut som följande: går upp tidigt, frukost och sen stallet, hem och duscha, äta lite, sen jobba halv tolv till åtta, hem och fundera lite (och ja, jag funderar en stund!!), sen laga mat, äta och sen big brother och till sist kolla fååånen och sova:)

Najjs va?? Hepp sleepy time nu står det i min kalender;) hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0