Duktig giiiisss hahaha

Åh vad jag hatar datorer ibland alltså!! Skrev precis ett inlägg och sen råkar man trycka på EN knapp så försvinner alltihop så får man börja om??!!! BAAAHHHHH I vilket fall så gick jag på promenad med Vivre igår igen, tycker att det e bra att hon får slippa hagen lite:) Det gick bra, rätt spänd och på alerten men bara en gång som hon flängde iväg^^ ÅÅhhh vad jag längtar till nästa vecka när jag får börja sätta igång henne<3 Jobbat lite idag annars, kortpass skönt! Imorgon blir det städa lite och göra playlist inför lördagen! Får göra resten av städningen och inhandla saker på lördag när jag har mer tid!:) Ska ju jobba 16-22.30 imorgon med:P Heppssss gå en promenad med syrran nu då och sen käka lite kanske?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0